Bestellen
Als je een bestelling plaatst, ontvangt je van ons automatisch een bevestigingsmail. Wij raden aan om de spam box in de gaten te houden, soms belandt de mail daar in. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnengekomen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken wij graag met je mee.
Je kunt de bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Helaas is het niet mogelijk om een geplaatste bestelling te wijzigen. In dit geval kan de bestelling eventueel geannuleerd worden en kun je vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Heb je een kortingscode? Dan kun je deze invoeren door in de winkelmand te klikken op 'Kortingscode toevoegen'. Ben je vergeten de kortingscode toe te passen in de winkelmand? Geen probleem! Dit kan ook nog bij het kiezen van de betaalwijze door rechts te klikken op 'Klik hier om je code in te vullen'.
Wij bieden 2 jaar garantie op de verlichting, tenzij anders vermeld in de productspecificaties. De XXL filament lampen worden met de handgemaakt, hierdoor bestaat er een kans dat de lamp haarkrasjes bevat. Dit hoort bij het product en valt niet binnen de garantie. Mocht er binnen het garantietermijn iets mis gaan met het artikel kun je contact opnemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, het desbetreffende product en stuur een foto mee van de klacht. We zorgen ervoor dat je binnen twee werkdagen een reactie van ons ontvangt met een gepaste oplossing.
Helaas kan het voorkomen dat er niet genoeg voorraad is, of dat er een artikel is uitverkocht. Hierdoor kan deze niet in de winkelmand worden geplaatst. Bij het desbetreffende product kun je je inschrijven om op de hoogte te blijven van het product. Laat hier je e-mailadres achter en je zult van ons een e-mail ontvangen zodra deze weer leverbaar is. Voor meer informatie over de voorraad kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
In verband met duurzaamheid leveren wij geen papieren factuur bij de bestelling. Toch graag een factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen de factuur per e-mail naar je toe sturen.
Beschikbaarheid
Alle artikelen binnen onze webshop zijn up to date als het gaat om prijs en beschikbaarheid. Als het product niet op voorraad is wordt dit gemeld.
Het bestelproces
Je favoriete verlichting bestellen bij De Lampjesfabriek gaat gemakkelijk en snel. Als je jouw gewenste product hebt gevonden kun je deze toevoegen aan je winkelwagen door op de knop 'Toevoegen aan winkelwagentje' te klikken. Hierna krijg je in beeld de keuze om door te winkelen, direct af te rekenen of eerst jouw winkelwagen te zien. Wil jij nog lekker verder shoppen? Klik dan op de knop 'Verder winkelen'. Wil je direct afrekenen? Klik dan op 'Verder gaan met afrekenen'.
1. Winkelmand
Eenmaal in de winkelmand kun je de totaal prijs bekijken, daarnaast kun je ook kiezen om de producten te laten verzenden of af te halen bij ons magazijn. Verzending op orders vanaf € 100,- zijn gratis, is het orderbedrag (incl. Btw) lager, dan rekenen wij € 5,95 verzendkosten. In het winkelmandje kun je alvast je adresgegevens invullen. Heb je een kortingscode? Dan kun je deze invoeren door te klikken op 'Kortingscode toevoegen'. Hier kun je, als je een code hebt, de kortingscode toevoegen. Kloppen alle gegevens? Klik dan op 'Afrekenen'.
2. Afrekenen
In de checkout is het tijd om je factuur/verzendgegevens toe te voegen. Ben je vergeten de kortingscode toe te passen? Dat kan door rechts te klikken op 'Klik hier om je code in te vullen'. Het is ook mogelijk om hier je bedrijfsnaam op te geven.
Als je alle gegevens correct ingevuld hebt, kun je de betalingsmethode kiezen. Momenteel is het mogelijk om te betalen met iDeal, Bancontact (België), Mastercard, Visa of PayPal. Door te bestellen ga je automatisch akkoord met onze Algemene voorwaarden.
3. Bestelstatus
Zodra de bestelling is afgerond ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam/ongewenste e-mail om te kijken of de mail daarin terecht is gekomen. Is dat niet het geval, of kloppen de gegevens niet? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
4. Orderbevestiging
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail.
Wat staat er in deze orderbevestiging:
– Online bestelnummer (Bijv. #6095).
– De producten, prijs, verzendmethode en betaalmethode.
– Jouw contactgegevens (controleer deze nogmaals om foutieve leveringen te voorkomen).
– Verzendadres
5. Verzonden bestelling
Zodra je bestelling klaar is voor verzending ontvang je een verzendbevestiging met de track en trace code van PostNL.