Retourneren
Veel gestelde vragen
Vervelend dat het product beschadigd is, dit kan helaas gebeuren. Wij verzoeken je om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, het desbetreffende product en stuur een foto mee van de beschadiging. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.
Je kunt een retour aanmelden via de knop op deze pagina. Deze verwijst je door naar ons retourportaal. Hier kun je je ordernummer en postcode invullen, en ontvang je het retourlabel. Dit label kun je op de doos plakken en de doos vervolgens afgeven bij een pakketpunt bij jou in de buurt.
Het retourneren is niet gratis, omdat wij duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan. Wij hanteren deze kosten omdat wij het belangrijk vinden dat consumenten verantwoord bestellen. Retouren hebben namelijk een negatief effect op het milieu en klimaat.
Helaas kunnen wij een retour niet accepteren zonder de originele verpakking. In dit geval kun je de lampen dus niet retourneren.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je jouw bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt, of misschien ben je van gedachten veranderd. Je kunt tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren via ons portal. Voor een retour brengen wij verzendkosten in rekening. Na ontvangst van je retour storten wij het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. Je kunt het artikel alleen retourneren indien het artikel compleet is en voor zover mogelijk in de fabrieksverpakking.
Voor een retour brengen wij verzendkosten in rekening, deze kosten bedragen €5,95 euro. Deze kosten kun je voldoen via ons portaal als je een retour aanmeldt. Als je een artikel moet retourneren omdat het defect is, of omdat we iets verkeerd hebben gedaan, brengen we geen kosten in rekening voor het retourneren.
Zodra de retourzending in goede orde bij ons is aangekomen, verwerken wij deze binnen twee werkdagen. Het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort. Wij betalen je terug op dezelfde wijze waarop je de bestelling betaald hebt. Wanneer dit vervolgens zichtbaar is op je rekening verschilt per betaalmethode. Mocht je hebben gekozen voor Klarna ontvang je een aangepaste of ingetrokken factuur.
Meld je retour aan
Je kunt tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren via ons portal. Voor een retour brengen wij € 5,95 in rekening voor de verzendkosten. Na ontvangst van je retour storten wij het volledige aankoopbedrag terug op je rekening.
Via ons retour portaal kun je gemakkelijk je bestelling retourneren:
Is het product beschadigd?
Neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.